سهراب گفتی:


سهراب گفتی:
چشمها را باید شست.... شستم
گفتی جور دیگر باید دید... دیدم.
گفتی زیر باران باید رفت..... رفتم
او نه چشم های خیسو شسته ام را.... نه نگاه دیگرم را... هیچ کدام را ندید!
فقط در زیر باران با طعنه خندید و گفت:
دیوانه ی باران ندیده!!

زندگی کردم..


تو گفتی: بازی بردو باخت دارد....

من اما...

زبانم بند امد که بگویم:

لعنتی من با تو بازی نکردم...

زندگی کردم..


تنهایی را ترجیح میدهم از

تن هایی که روحشان با دیگریست.

میترسم....


اعتراف میکنم ﻣﯽ ﺗﺮﺳﻢ ﺍﺯ ﺑﻌﻀﯽ ﺁﺩﻣﻬﺎ ... !!!
ﺁﺩﻣﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻧﺪ
ﻭ ﻓﺮﺩﺍ ﺑﺪﻭﻥ ﻫﯿﭻ ﺗﻮﺿﯿﺤﯽ ﺭﻫﺎﯾﺖ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ ...
ﺁﺩﻣﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﭘﺎﯼ ﺩﺭﺩ ﺩﻟﺖ ﻣﯽ ﻧﺸﯿﻨﻨﺪ
ﻭ ﻓﺮﺩﺍ ﺑﯿﺮﺣﻤﺎﻧﻪ ﻗﻀﺎﻭﺗﺖ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ ...
آدمهایی که امروز دستت را می گیرند
و فردا به پرتگاه بلا هول می دهند ...

میترسم....


نیا باران...عاشقانه اش نکن!!!
من و او.... ما نشدیم...

عشق یعنی همین!!!


فاجعه یعنی

آنقدر در تــــــو غرق شده ام

که از تلاقی نگاهم با دیگری

احساس

خیانت می کنم!

عشق یعنی همین!!!

بزرگترین آرامش جهان


با چشم‌هایت حرف دارم
می‌خواهم ناگفته‌های بسیاری را برایت بگویم
از بهار،
از بغض‌های نبودنت،
از نامه‌های چشمانم... که همیشه بی‌جواب ماند
باور نمی‌کنی!؟
تمام این روزها
با لبخندت آفتابی بود
اما
دلتنگی آغوشت... رهایم نمی‌کند،
به راستی...
عشق بزرگترین آرامش جهان است.

بدون شرح


ارزو


فداش بشم



هنوز از یادمون نرفتن


بهترین دیالوگ گشت ارشاد


سخاوت


فروشگاه شعور


مادرانه


بدون شرح


سقراط


خوب بودن


مردان هم قلب دارن


مردان هم قلب دارن
فقط صدایشان، یواش تر از صدای قلب یک زن است!

مرد ها هم در خلوتشان برای عشقشان گریه میکنند!

شاید ندیده باشی؛

اما همیشه اشک هایشان را در آلبوم دلتنگیشان قاب

میکنند!

هر وقت زن بودنت را میبینم؛ سینه ام را به جلو میدهم،صدایم را کلفت تر

میکنم

... تا مبادا...لرزش دست هایم را ببینی !

مرد که باشی ... دوست داری ... از نگاه یک زن مرد باشی ..!

نه بخاطر زورِ بازوها

بهترین دیالوگ گشت ارشاد


حروم اون آمپولیه که دونه ای 220 هزار تومن پولشه
و تو باید ماهی سه تاشو بزنی...
حروم زندگی این بدبخته که حسرت یه عروسی به دلش مونده..
حروم اون نزول خوره که اگه سر ماه پول با اسکونتش حاضر نباشه ،
اسباب و اثاثیه پدر و مادر من رو بعد از 30 سال کار تو
آموزش و پرورش این مملکت میریزه سر کوچه...
حروم اون ماشینی که آیینه بغلش ، دیه ما سه نفره

حمید فرخ نژاد - گشت ارشاد

خیلی پاک هستند


خسته شدم


درد


وودی آلن


دوست واقعی


کمی هم مــَــرد باشیم !!

زیر بارون اگر دختری رو سوار کردید
جای شماره به او امنیت بدهید

او را به مقصد مورد نظرش برسانید
نه به مقصد مورد نظرتان !

بگذارید وقتی زن ایرانی مرد ایرانی را در کوچه ای خلوت میبیند
احساس امنیت کند ؛ نه احساس ترس

بیایید فارغ از جنسیت...
کمی هم مــَــرد باشیم !!

بدون شرح


دختر سرزمین من


دختر سرزمین من

احساس میکنم این روزها معنای زیبایی را گم کرده ای

باور کن زیبایی در چشمهای رنگ روشن و لبهای برجسته کرده سرخ نیست

باور کن هر چه قدر هم دماغت را کوچک و سر بالایش کنی زیبا نخواهی شد

دختر سرزمین من...

معیارهای زیبایی ات را تغییر بده

زیبایی ظاهری هر فرد،همانیست که خداوند در وجودش قرار داده

و این زیبایی ظاهر زمانی به چشم خواهد آمد که تو قلب پاکی داشته باشی

آنوقت همه تو را زیبا خواهند دید!!

از صمیم قلب برایت آرزو میکنم زیبایی حقیقی گم شده ات را دوباره پیدا کنی

خدایا خودت همه را یاری بده


بسیاری از جوانان آرزو دارند اما بی پولی

بدون سرمایه توان کاری را ندارند

خدایا خودت همه را یاری بده