مرد هم قلـــــب دارد . . .

فقط صدایش یواش تر از صدای قلب یک زن است ،

مرد هم در خلوتش برای عشقش گریه میکند ،

شاید ندیده باشی ،

اما همیشه اشک هایش را در آلبوم دلتنگیش قاب میکند . . .!!